Koniec z długimi i męczącymi spotkaniami

Technologie komunikacji zintegrowanej poprawiają wydajność pracowników, umożliwiając organizację spotkań w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie

 

Wideokonferencje & Unified Communications

Wdrażane przez inżynierów Atende systemy Unified Communications, jak telefonia IP czy Cisco WebEx, pomagają osiągać lepsze wyniki biznesowe.

Telefon IP jest de facto komputerem, wyspecjalizowanym do zastosowań telefonicznych, który rewolucjonizuje funkcjonowanie rynku telekomunikacyjnego. Instalacja oddzielnego okablowania dla potrzeb telefonów staje się zbędna - wystarczy sieć LAN. Komunikacja ze światem zewnętrznym odbywa się za cenę rozmowy lokalnej. Telefon może pełnić rolę terminala wideo. Wykorzystując protokół SIP można wykonać połączenie wideotelefoniczne ze zwykłej przeglądarki www (bez użycia dodatkowego oprogramowania). Telefonia IP oferuje szereg nowych funkcji, m.in. integrację z książką telefoniczną, dzwonienie do skrzynki pocztowej i odsłuchanie e-mail'i, terminarz spotkań, otrzymywanie zawartości poczty głosowej jako załącznika do e-maila.

Unified Communications (UC) to produkty (sprzęt, oprogramowanie i usługi), które ułatwiają przedsiębiorstwom korzystanie z wielu interaktywnych metod i funkcji komunikacyjnych (np. komunikatorów, informacji o obecności, telefonii IP, wideokonferencji, współdzielenie pulpitu, udostępnianie danych czy rozpoznawanie mowy). W całej Europie obserwujemy wymianę sieci analogowych lub łączy ISDN na Protokół Internetowy (IP). Rozwiązania Unified Communications, w tym telefonia IP, doskonale wpisują sie w ten trend. Likwidują wszelkie granice w komunikacji, przy użyciu dowolnych urządzeń i w każdym miejscu, od poręcznego telefonu po system wideokonferencyjny w gabinecie prezesa. Osoby w zespołach mogą w końcu współpracować kiedy chcą i gdzie chcą. 

 

Cechy Unified Communications

  • interaktywne spotkania w czasie rzeczywistym i doskonały obraz w jakości HD
  • przestrzeń online do przechowywania plików oraz informacji, w tym nagrania spotkań
  • uczestnictwo w spotkaniach z użyciem dowolnych urządzeń, w tym urządzeń mobilnych
  • ochrona wcześniejszych inwestycji oraz integracja z istniejącym oprogramowaniem (np. Microsoft Office)
  • bezpieczeństwo danych, niezawodny dostęp z każdego miejsca i brak zakłóceń

Korzyści z Unified Communications

  • ograniczenie kosztów działania firmy, dzięki rozwiązaniu w modelu Software as a Service, w tym kosztów: podróży, inwestycyjnych, sprzętu, licencji i utrzymania, czy uruchomienia usługi
  • poprawa wydajności pracowników dzięki spotkaniom w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie
  • usprawnienie procesów biznesowych i wsparcie rozwoju firmy

Cisco Spark

Atende poleca nowe rozwiązanie Cisco Spark, rewolucjonizujące pracę zespołową. Aplikacja daje użytkownikom wrażenie przebywania w jednym pomieszczeniu. Poprzez prostą, bezpieczną, a jednocześnie kompleksową platformę współpracy, ułatwia skuteczne wykonywanie zadań w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Rozwiązanie umożliwia m.in. przesyłanie indywidualnych i zbiorowych wiadomości błyskawicznych, organizację audio, wideo oraz internetowych konferencji, i realizację połączeń głosowych oraz wideo. 

 

Zdjęcie

Cisco WebEx

Renomowane i sprawdzone rozwiązanie do wideokonferencji Cisco WebEx wdrożone przez inżynierów Atende pomaga osiągać lepsze wyniki biznesowe dzięki usprawnieniu komunikacji w firmie. Osoby w zespołach mogą współpracować kiedy chcą i gdzie chcą. Współpracownicy mogą poprawić jakość spotkań i zmniejszyć liczbę poczty e-mail dzięki bezpiecznej przestrzeni online do przechowywania, udostępniania oraz śledzenia działań i informacji związanych ze spotkaniem.

Pobierz
CASE STUDY: DOUBLETREE by HILTON

Kompleksowo wdrożyliśmy jednolitą komunikację (Unified Communications), która integruje wszystkie środki komunikacji w obiekcie – czat, telefonię oraz wideo rozmowy.

Otwórz

 

Chcesz wiedzieć więcej o naszych rozwiązaniach?

Skontaktuj się z ekspertem Atende!